Σάββατο 25 Ιουνίου 2011

Παραίτηση Στέλιου Μπρίγγου απο το Δ.Σ της Ο.Ν.ΝΕ.Δ Μυκόνου


Προς: Πρόεδρο Νομαρχιακής
Γραμματέα Τ.Ο
Εκτελεστικό Γραφείο ΟΝΝΕΔ


Παρακαλώ όπως κάνετε δεκτή την παραίτησή μου από το Διοικητικό Συμβούλιο της ΟΝΝΕΔ Μυκόνου καθώς επίσης ζητώ και τη διαγραφή μουαπό τα μητρώα της ΟΝΝΕΔ.


Από την πρώτη στιγμή της ενασχόλησής μου με την πολιτική και με την μεγάλη φιλελεύθερη Νέα Δημοκρατία, σκοπός μου ήταν η ανάδειξη και διάδοση των ιδεών και των αρχών που ενέπνευσαν μια ολόκληρη γενιά με στόχο το καλό της πατρίδας και της κεντροδεξιάς.

Ονειρεύτηκα μια τοπική οργάνωση ενεργή,κοντα στην κοινωνία του νησιού μας,με θαρρος,αποψη και ιδέες για τα προβλήματα της καθημερινότητας του νέου Μυκονιάτη.

Ήμουν ο πρώτος που ασχολείθηκα για την δημιουργία γραφείων ΟΝΝΕΔ στο νησί μας παρόλα τα εμπόδια που βρήκα μπροστά μου, αλλα δεν μπορω να δεχτώ την κατασταση πλήρους αδρανειας στην οποια εχουμε περιέλθει.

Θα συνεχίσω να αγωνίζομαι για το καλό της Ν.Δ , διότι ο τόπος το έχει ανάγκη, αλλά σίγουρα όχι μέσα από την ΟΝΝΕΔ.

Ευχαριστώ ολους τους φίλους μου που με στήριξαν και πίστεψαν την προσπάθεια μου.
Μετά τιμής
ΣΤΕΛΙΟΣ ΜΠΡΙΓΓΟΣ

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου